“Ofis Teknolojilerinde Tek Adres”

KATEGORİLER

  • IP PBX Telefon Santralleri
  • IP Güvenlik Kameraları
  • Analog Telefon Santralleri
  • Analog / AHD Güvenlik Kameraları
  • Operatör Telefonları
  • Çağrı Merkezi Uygulamaları
  • Video Konferans Sistemleri
  • Konferans Telefonları
  • Kablolu Masaüstü Telefonlar
  • Kablosuz (DECT) Telefonlar
  • IP / Sayısal Telefonlar
  • Kulaklıklar
  • Ses Kayıt Sistemleri
  • GSM Gateway (FCT) Cihazları
  • DVR Kayıt Cihazları
  • NVR Kayıt Cihazları
  • Santral Mesajları Fon Müzikleri
  • OFİTEK HABERLER

  • Mayıs 2016 : Union Pay International' da kaliteyi tercih etti.
  • Mayıs 2015: Roman Giyim Ofitek'i tercih ediyor
  • Nisan 2015: Samsung IP Kameralı Sistem
  • Eylül 2014: Polycom SoundStation 2 'de kampanya !!!
  • Ağustos 2014 : Web sitemizde yeni tasarım
  • Temmuz 2014: Gürallar IP Kamera için Ofitek'i tercih etti.
  • Haziran 2014: Ofitek hizmet kalitesi, İTÜ'den de diplomalıyız!
  • Mayıs 2014: TRYP Otel'de Karel DS200 kuruluşu
  • Nisan 2014 : Sumahan on the water Otel'de Ofitek Çözümü
  • Mart 2014 : Bimel haberleşme sistemi için Ofitek'i seçti
  • Şubat 2014: Silk & Cashmere bir kez daha Ofitek'i tercih etti.
  • Ocak 2014: Murat Hazinedar Hukuk Bürosu
  • ŞİKAYET, ÖNERi ve GÖRÜŞLERİNİZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR

    OFİTEK OLARAK SİZLERİ DİNLEMEKTEN MUTLULUK DUYARIZ

    UYGUN FİYAT ve YÜKSEK KALİTE TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ İLE HİZMETİNİZDEYİZ

    Arayın, indirimden faydalanın: 0 (216) 683 94 94 - 0 (212) 210 90 06

    Ericsson-Lg Emg80 Santral

    Zengin Özellikli ve Uygun Fiyatlı Telekomünikasyon Çözümü

    Fiyat : Özel fiyat İçin Arayınız!

    0216 683 94 94

    Ürün Açıklaması


    iPECS eMG80, internet üzerinden telefon görüşmeleri yapmanızı sağlayan VoIP teknolojileri ile geleneksel Analog ve Sayısal Telefonların birlikte çalışmasını sağlayan IP/TDM Hibrit anahtarlama platformuna sahiptir. Bu sayede hem ekonomik santral çözümleri üretir hem de en son santral teknolojilerinden faydalanabilirsiniz.
     
    Genişleyebilir Esnek Kapasite
     
    iPECS  eMG80 ile santralinizi 4 dış hat, 8 dahili hat ile kullanmaya başlayabilirsiniz. Daha sonra firmanız büyüdükçe santrale basit kart ilaveleri ve bir adet yeni kabin ilavesi ile santralinizi 100 kullanıcıya kadar çıkarabilirsiniz.
     
    Kolay Kurulum ve Bakım
     
    iPECS eMG80 santral programlaması ve bakımı  web browser ile kolayca yapılabiliyor (iE, Chrome, Firefox,..). Türkçe dil desteği de olan Web Manager kurulum sihirbazı sayesinde, temel kurulum adımları hızla uygulanarak santral kurulumu kısa sürede gerçekleştirilebiliyor. Entegre robot operatör karşılaması, sesli posta kutusu hizmeti, e-mail ile sesli mesaj uyarısı da dahil olmak üzere arayan numarayı gösterme, arayan numaraya göre çağrıyı yönlendirme, özel bekletme müziği yükleme gibi bir çok modern santral uygulaması kolaylıkla devreye alınabiliyor.
     
     
    Maliyet düşürücü ve genişleyebilir VoIP Teknolojisi
     
    iPECS eMG80 platformu düşük maliyetli telefon görüşmeleri yapmanızı sağlayan SIP Trunking'i destekler. Aynı şekilde uzaktaki personelinizle internet üzerinden ücretsiz görüşebilirsiniz. Merkez ve şubeli yapınız varsa, tüm şubeler birbiriyle internet üzerinden ücretsiz görüşebilir. Üstelik bu uygulamalar coğrafyadan bağımsızdır. Örneğin yurtdışında bile olsanız, cep telefonunuza (Android veya iPhone) veya notebook'unuza yüklenebilen yazılımlar sayesinde firmanızla internet üzerinden ücretsiz görüşebilirsiniz. Türkiye'deki herhangi bir numarayı da kendi firmanız üzerinden arayabilirsiniz. Bu durumda sadece ülke içinden arama yapıyormuş gibi ücretlendirilirsiniz.
     
    Bazı Özellikler
     
    Entegre Robot Operatör Karşılama / Sesli Posta Kutusu (Telesekreter)
    IP Telefonlar, Sayısal ve Analog Telefonlar bağlanabilir (Hibrit Yapı)
    DECT Baz İstasyonu Bağlanabilir.
    Cep Telefonu (iOS, Android) ya da Notebook ile internet üzerinden dahili görüşme yapabilirsiniz.
    E-mail ile uyarılar verebilir (telesekretere mesaj bırakıldı gibi)
    Mobil Abone Özelliği (Hem cep telefonunuz hem de dahili telefonunuz aynı anda çalar, hangisini açarsanız diğeri susar)
    Otomatik Çağrı Dağıtımı (ACD). Basit Çağrı Merkezi uygulamaları yapılabilir
    Enerji tasarrufludur.
    Arayan numarayı analiz edip bu numaraya göre çağrı dağıtımı yapabilir.
     

    REFERANSLAR

    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref