“Ofis Teknolojilerinde Tek Adres”

KATEGORİLER

  • IP PBX Telefon Santralleri
  • IP Güvenlik Kameraları
  • Analog Telefon Santralleri
  • Analog / AHD Güvenlik Kameraları
  • Operatör Telefonları
  • Çağrı Merkezi Uygulamaları
  • Video Konferans Sistemleri
  • Konferans Telefonları
  • Kablolu Masaüstü Telefonlar
  • Kablosuz (DECT) Telefonlar
  • IP / Sayısal Telefonlar
  • Kulaklıklar
  • Ses Kayıt Sistemleri
  • GSM Gateway (FCT) Cihazları
  • DVR Kayıt Cihazları
  • NVR Kayıt Cihazları
  • Santral Mesajları Fon Müzikleri
  • OFİTEK HABERLER

  • Mayıs 2016 : Union Pay International' da kaliteyi tercih etti.
  • Mayıs 2015: Roman Giyim Ofitek'i tercih ediyor
  • Nisan 2015: Samsung IP Kameralı Sistem
  • Eylül 2014: Polycom SoundStation 2 'de kampanya !!!
  • Ağustos 2014 : Web sitemizde yeni tasarım
  • Temmuz 2014: Gürallar IP Kamera için Ofitek'i tercih etti.
  • Haziran 2014: Ofitek hizmet kalitesi, İTÜ'den de diplomalıyız!
  • Mayıs 2014: TRYP Otel'de Karel DS200 kuruluşu
  • Nisan 2014 : Sumahan on the water Otel'de Ofitek Çözümü
  • Mart 2014 : Bimel haberleşme sistemi için Ofitek'i seçti
  • Şubat 2014: Silk & Cashmere bir kez daha Ofitek'i tercih etti.
  • Ocak 2014: Murat Hazinedar Hukuk Bürosu
  • ŞİKAYET, ÖNERi ve GÖRÜŞLERİNİZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR

    OFİTEK OLARAK SİZLERİ DİNLEMEKTEN MUTLULUK DUYARIZ

    UYGUN FİYAT ve YÜKSEK KALİTE TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ İLE HİZMETİNİZDEYİZ

    Arayın, indirimden faydalanın: 0 (216) 683 94 94 - 0 (212) 210 90 06

    Karel MS48C

    MS48C, 4 dış hat - 12 dahili hat kapasiteden 12 dış hat 36 dahili hatta kadar yükseltilebilen ve arayan numarayı gösterme özelliği olan esnek santral.

    Fiyat : 1541 TL + KDV (4/12 kapasite için)

    Kurulum dahil değildir. Kurulum için 0216 683 94 94

    Ürün Açıklaması


    MS48C, Tüm dahili hatlardan arayan dış hat numarası (CID özelliği) görüntüleyebilen ve tüm dahili abonelerin PSTN hatları üzerinden kısa mesaj (SMS) gönderip alabilmesini destekleyen, küçük - orta ölçekli, büyümekte olan işyerleri için, farklı kapasite seçenekleri sunan, modüler, 100`ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sağlayan telefon santralıdır.
     
    Genel Özellikler
     
    • 4 -12 dış hat; 12- 40 dahili abone kapasite seçeneği 
    • Arayanın numarasını veya ismini çağrı tanıyıcılı (CID) telefondan görüntüleyebilme* 
    • Sabit hattan, uyumlu telefonlarla kısa mesaj (SMS) gönderme/alma* 
    • 100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği 
    • Modüler 
    • Servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı 
    *Türk Telekom'un desteklediği hatlarda
     
     
    Kullanım Özellikleri
     
    Acil hat 
    • Araya girme 
    • Bekletme müziği 
    • Çağrı aktarma 
    • Çağrı yönlendirme (Dahili veya harici) 
    • Dış hat - dış hat bağlama 
    • Dış hat yetki sınırlaması 
    • Dış hat otomatik cevaplama 
    • Direkt hat 
    • Doğrudan dahili aboneye erişim 
    • Enerji kesilmelerinde doğrudan aboneye bağlantı 
    • Esnek gece servisi 
    • Faks yönlendirici 
    • Gecikmeli acil hat 
    • Harici müzik girişi 
    • Hatırlatma servisi 
    • İç / dış hat gruplama 
    • Kapı açma 
    • Konferans 
    • Kutu zili 
    • Meşgul aboneyi uyarma 
    • Ortak ve özel hafıza 
    • Otomatik arama 
    • Otomatik dış hat kontrolü 
    • Programlanabilir dış hat görüşme süresi 
    • Rahatsız edilmeme 
    • Seçerek hat alma 
    • Seri aktarma 
    • Sıraya girme (İç/dış hat) 
    • Son numara tekrarı 
    • Şifreli kilitleme 
    • Uzaktan programlama
     
     
     
    Ürün ile Sunulan Çözümler
     
    • En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR) özelliği 
    • Robot operatör ve sesli mesaj kutusu ile, telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme (opsiyonel) 
    • Net-CM raporlama yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme (opsiyonel) 
    • Net-Konsol (CTI) yazılımı ile kullanıcının telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı (opsiyonel) 
    • Diyafon ünitesi ile işyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme (opsiyonel) 
    • Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme (opsiyonel)
     

    REFERANSLAR

    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref