“Ofis Teknolojilerinde Tek Adres”

KATEGORİLER

  • IP PBX Telefon Santralleri
  • IP Güvenlik Kameraları
  • Analog Telefon Santralleri
  • Analog / AHD Güvenlik Kameraları
  • Operatör Telefonları
  • Çağrı Merkezi Uygulamaları
  • Video Konferans Sistemleri
  • Konferans Telefonları
  • Kablolu Masaüstü Telefonlar
  • Kablosuz (DECT) Telefonlar
  • IP / Sayısal Telefonlar
  • Kulaklıklar
  • Ses Kayıt Sistemleri
  • GSM Gateway (FCT) Cihazları
  • DVR Kayıt Cihazları
  • NVR Kayıt Cihazları
  • Santral Mesajları Fon Müzikleri
  • OFİTEK HABERLER

  • Mayıs 2016 : Union Pay International' da kaliteyi tercih etti.
  • Mayıs 2015: Roman Giyim Ofitek'i tercih ediyor
  • Nisan 2015: Samsung IP Kameralı Sistem
  • Eylül 2014: Polycom SoundStation 2 'de kampanya !!!
  • Ağustos 2014 : Web sitemizde yeni tasarım
  • Temmuz 2014: Gürallar IP Kamera için Ofitek'i tercih etti.
  • Haziran 2014: Ofitek hizmet kalitesi, İTÜ'den de diplomalıyız!
  • Mayıs 2014: TRYP Otel'de Karel DS200 kuruluşu
  • Nisan 2014 : Sumahan on the water Otel'de Ofitek Çözümü
  • Mart 2014 : Bimel haberleşme sistemi için Ofitek'i seçti
  • Şubat 2014: Silk & Cashmere bir kez daha Ofitek'i tercih etti.
  • Ocak 2014: Murat Hazinedar Hukuk Bürosu
  • ŞİKAYET, ÖNERi ve GÖRÜŞLERİNİZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR

    OFİTEK OLARAK SİZLERİ DİNLEMEKTEN MUTLULUK DUYARIZ

    UYGUN FİYAT ve YÜKSEK KALİTE TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ İLE HİZMETİNİZDEYİZ

    Arayın, indirimden faydalanın: 0 (216) 683 94 94 - 0 (212) 210 90 06

    Ses Kayıt Sistemleri


    VRX KAYIT YAZILIMI
     
    VRX Ses Kayıt Yazılımı, Teknikom ürünü ses kayıt ürünlerinin ortak bilgisayar programıdır. Gelişmiş kullanıcı arayüzü ile her türlü uygulamaya cevap verebilecek yetenektedir. Tüm özellikleri yerel ağ ve internet üzerinden de kullanılabilir.
     
     
    GENEL ÖZELLİKLER:
     
    VRX, Teknikom ürünü olan VR-2/4/8, VR-32C, Telemail-2/4, Aircorder ve Orka ses kayıt cihazlarıyla birlikte kullanılmak üzere geliştirilmiştir.
    VRX, bir bilgisayara bağlanmış olan yukarıdaki ürünlerden 4 tanesinin yönetimine olanak verir. 24 kanal ortam sesi veya 128 kanal analog telefon hattı kaydedilebilir. İstenirse karma yapı da oluşturulabilir.
    Yeni Özellik: VR-e1 kartı ile birlikte 120 kanal ISDN hattı da aynı bilgisayarda kaydedilebilir.
    Yapılan kayıtlar bilgisayarın sabit diskinde saklanır, otomatik yedekleme yapılabilir.
    İstemci/Sunucu mimarisi kullanıcının bilgisayarda oturum bile açmasına gerek olmadan kayıtların yapılmasına olanak verir. Oturum açıldıktan sonra da istemci arayüzü açılmadan servis arka planda kayıtlarını gizli olarak yapmaya devam eder.
    Çok şubeli firmaların farklı şubelerindeki kayıt cihazlarının tamamı tek istemci penceresinden izlenip yönetilebilir. Program açılışında tüm şubelere otomatik bağlantı programlanabilir.
    Birçok kullanıcı aynı anda sisteme bağlanarak yetkileri kapsamındaki işlemleri yapabilirler.
    Gelişmiş ağ desteği sayesinde tüm özellikleri yerel ağ ve internet üzerinden de kullanılabilir.
    Windows XP, 2003 Server, Vista işletim sistemleri ile uyumludur.
     
     
    İDE (İç hat - Dış hat Eşleştirme)  YENİ ÖZELLİK
     
    Santral kullanıcıları dış hatları kaydederek iç hat bazında izleme ve raporlama yapabilirler.
    Santrallarda iç hat sayısı dış hat sayısından fazla olduğundan İDE özelliği ile çok daha ekonomik olarak iç hat bazında kayıt yapılabilir.
    Sayısal setlerin kullanıldığı santrallarda yüksek fiyatlı sayısal hat kayıt sistemleri alınmasına gerek kalmaz.
    İç hatlara kullanıcı isimleri verilebilir.
    Yalnız istenilen iç hatların görüşmelerinin kaydedilmesi programlanabilir.
    Kullanıcılara iç hat bazında izleme/dinleme/kayıt silme yetkileri verilebilir.
    Santral uyumluluğu için yetkili satıcınızdan veya Teknikom'dan bilgi alabilirsiniz.
    İDE özelliği isteğe bağlı özellik olup "İDE Parolası" ile kullanıma açılır.
     
     
    İZLEME:
     
    Arayan tarafın telefon numarası çağrı cevaplanmadan önce görülür. Kullanıcılar ilgili kanal satırına çift tıklayarak o kişiye ait bilgi sayfasını açabilirler.
    Aranan numaralar ve o numarayla ilgili diğer bilgiler görüşme sırasında ekranda gösterilir. İDE özelliği aktif hangi iç hattın konuşmakta olduğu da izlenir.
    Devam eden görüşmeler canlı olarak dinlenebilir. İzleme yerel bilgisayar üzerinden yapılabildiği gibi, yerel ağ ve internet üzerinden de yapılabilir.
    Yetkili kullanıcılar isteğe bağlı kayıt başlatabilirler.
    Kullanıcılar farklı yerlerde kurulu olan birden fazla sisteme doğrudan otomatik giriş programlayabilirler.
    Görüşme sırasında kayıtlar “önemli” olarak işaretlenebilirler.
    Görüşme sırasında kayıtların belli anlarına işaretler konulabilir. Böylece uzun kayıtların önemli anları kolaylıkla bulunabilir.
     
    KAYIT:
     
    Kayıtlar hat durumuna göre, ses seviyesine göre (vox) veya manuel olarak başlatılabilir.
    Hat gerilimleri ve ses seviyeleri sürekli ölçülüp ekranda gösterilerek kolay ayar yapılmasına olanak verir.
    Birçok sıkıştırma algoritmasından biri seçilerek kayıt yapılabilir. MP3 seçildiği zaman kayıtla ilgili bilgiler Tag olarak saklanır.
    Kayıt seviyesinin sistem tarafından otomatik ayarlanması veya 7 farklı seviyeden birinin seçilmesi programlanabilir.
    Uzun görüşmelerin bölünüp ses dosyalarının numaralandırılması sağlanabilir.
    Devam eden veya eski kayıtlara not eklenebilir, önemli olarak işaretlenebilir, belirli anlarına işaret konabilir.
     
    ARAMA:
     
    Eski kayıtlar hat, yön, tarih/saat, süre, telefon numarası, rehberdeki ad, eklenen not ve önem derecesine göre araştırılabilir.
    İDE özelliği aktif ise kayıtlar iç hat bazında da araştırılabilir.
    Cevapsız çağrılar ayrıca raporlanabilir.
    VR, Aircorder, Orka gibi farklı tür kayıt cihazlarının kayıtları kolay ayırt edilebilir sembollerle gösterilir, türe göre arama yapılabilir. 
    Telsiz görüşmelerinin kaydı sırasında CCIR 5-ton sinyalleri kayıtların bölünmesi için kullanılır. Dinleme sırasında aynı konuşmanın parçası olan kayıtlar topluca çalınabilir.
    Kayıtlar VRX’in oynatıcısında veya Windows’un ortam yürütücüsünde çalınabilir.
     
    AĞ DESTEĞİ:
     
    Tüm özellikler yerel ağ ve internet üzerinden kullanılabilir.
    Ağ üzerinden kullanım sırasında performans ve kalite kaybı yaşanmaz.
    Kullanılan veri aktarım hızı telefon kayıtları (VR) için 8Kbit/s, ortam kayıtları (Orka) için ise 29Kbit/S’dir.
    Yeni özellik: Internet üzerinden erişimde statik IP alınmadığı durumlarda VRX, güncel IP numarasını tanımlanan e-posta adres(ler)ine bildirir.
    Ağ desteği isteğe bağlı özellik olup “Ağ parolası” ile kullanıma açılır (bazı ürünlerde standarttır).
     
     
    TELEFON REHBERİ:
     
    Sık kullanılan telefon numaraları VRX’in telefon rehberinde saklanabilir.
    İzleme sırasında veya eski kayıtlar araştırılırken arayan veya aranan telefon numaralarının yanında rehberdeki isimler de gösterilir.
    Rehberde adres, e-posta adresi ve not gibi diğer bilgiler de saklanır.
    Bir isme birden fazla telefon numarası eklenebilir.
    Rehberdeki bilgiler Outlook, Excell veya diğer VRX uygulamaları arasında alınıp verilebilir.
     
    GRAFİK VE İSTATİSTİKLER:
     
    VRX, telefon trafiğini analiz edebilmek üzere önceden tasarlanmış grafiklerle birlikte kurulur.
    Kullanıcılar gerektiği kadar yeni grafik hazırlayabilir, bunları ekranda inceleyebilir veya yazdırabilirler.
    Tanımlanan grafiklerin kullanımı genel veya özel olarak sınırlanabilir.
     
    GÜVENLİK:
     
    Farklı kanallar üzerinde farklı yetkileri olan birçok kullanıcı profili oluşturulabilir.
    Profillerin bazı veya tüm kanallar üzerindeki yetkileri yok/izle/dinle/not ekle/sil gibi yetkileri olabilir.
    Tanımlanmış profilleri kullanarak benzer özelliklerde kullanıcılar oluşturulabilir.
    Kullanıcılarlın sisteme giriş/çıkışları ve yaptıkları işlemler bilgi dosyasına kaydedilir.
     
    YÖNETİM:
     
    Sistem yöneticisi aşağıdaki yönetim işlevlerini yerine getirebilir;
    Kullanıcı yetkileri ve şifreler,
    Kayıt başlatma yöntemleri ve kanalların adlarının değiştirilmesi,
    E-posta kurallarının oluşturma/düzenleme/silme işlemleri,
    Belli numaralarla yapılan görüşmelerin kayıt edilmesi/edilmemesi özelliklerinin programlanması,
    Sıkıştırma biçiminin seçilmesi,
    Eski kayıtların otomatik silinmesinin programlanması,
    E-posta ayarlarının yapılması.
     
    E-POSTA
     
    Otomatik e-posta yollamak için birçok kural tanımlanabilir;
     
    Her konuşmadan sonra konuşma bilgilerinin yollanması (ses dosyası da eklenebilir),
    Belli numaralarla yapılan konuşma bilgilerinin yollanması,
    Önceden belirlenen zamanlarda kayıt raporlarının yollanması (numaraya, saate, süreye göre kural tanımlanabilir),
    Sistem alarmlarının yollanması.
     
    YEDEKLEME:
     
    Önceden belirlenen zamanlarda CD/DVD’ye kısmi veya artımlı yedekleme yapılması programlanır.
    Yedekleme işlemleri yerel ağ veya internet üzerinden de yönetilebilir. Bunun için VRX ağ parolasına gerek yoktur.
    Yedekleme yapılan yerde kalan alanın belirlenen miktarın altına düşmesi durumunda alarm üretilir.
     
    ALARMLAR:
     
    Sistemde bazı hataların oluşması durumunda görsel/işitsel alarmlar üretilir ve önceden belirlenen adreslere e-posta ile iletilir.
     
    Bilgisayar ile USB bağlantısının kopması.
    Telefon hatlarının kopması.
    Diskte kalan alanın azalması.
    Yedekleme yapılan yerde kalan alanın azalması.
     
     
    UYGULAMA ALANLARI:
    - Finans sektörü,
    - Çağrı merkezleri,
    - İtfaiye,
    - Polis,
    - Acil sağlık hizmetleri,
    - Belediye hizmet birimleri,
    - Özel güvenlik hizmetleri,
    - Cezaevleri,
    - Kara, deniz hava yolu taşımacılığı.

    REFERANSLAR

    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref
    ref